#lipbalm 1.164M Posts

Los banco tanto que le pedí a mi @monoblock team que reactiven la promo online para que con la compra de +$300.- en nuestra tienda online se lleven un #lipbalm de @burtsbees_argentina de #regalo (hasta agotar stock! Quedan unos poquitos!) ¿Qué les parece? 👉 Si tienen alguna compra pendiente (como la #agendaHappimess, ejem!!!) es un GRAN momento para aprovechar. 🙌 Estos bálsamos para labios son 💯% naturales, con cera de abejas 🐝 y aceites de coco, de frambuesa y otros, que le dan sus tonos rojos 💄, rosados y neutros. En @monoblock se ríen porque si alguien enuncia que tiene labios resecos, saco al menos 4 opciones de mi cartera. 💋🙈 Ella era tan #fan! #BellezaNatural
Whats your favourite flavour for lip balm? #lipbalm
Restock is live! Get 17% off through 10/18 with code: Oct17 These cute Halloween wax melts are already on clearance, and you can use the code on them as well! New flat rate shipping of $7 ($4 for lip balm or nail polish ONLy) max shipping now only $7! #DiamondStateSoap #DiamondStateWax #soap #handmade #handmadesoap #handmadelipbalm #lipbalm #sugarscrub #whippedsoap #whippedsugarscrub #wax #waxtarts #waxmelts #sale #waxaddict #scentedwax #scentaddict
จัดการริมฝีปาก หมดทุกปัญหา สร้างความมั่นใจให้กลับมาอีกครั้ง เนียนนุ่มน่าสัมผัสขนาดนี้ ไว้ใจลิปบาล์มวิงค์ไวท์ช่วยดูแลริมฝีปากคุณ 💋 #LIPBALM สต๊อกแน่นพร้อมส่งค่าาา📦🚚 . #รับตัวแทนจำหน่ายทั่วประเทศ สนใจ | สอบถาม | สั่งซื้อ | สมัครตัวแทนจำหน่าย👇👇👇 https://www.facebook.com/Wink-White-Shop-1406170222838374/
Lasts all day without reapplying 💋 Can your lipstick do this?
🌻 ด้วยอานุพรรณแห่งสารสกัด ที่ช่วยดูแลสุภาพริมฝีปากของเราให้เอิบอิ่ม นุ่มน่าสัมผัส หมดกังวล สร้างความมั่นใจให้กับตัวเราได้อย่างหมดห่วง สาววัยรุ่นยุคใหม่ต้องมีไอเทมนี้ไว้ครอบครอง ผู้หญิงก็ใช้ได้ ผู้ชายก็ใช้ดี และที่สำคัญ‼️ ขายดีมากกกก👄 #LIPBALM #LIPBALMWINKWHITE
💋ริมฝีปากนุ่ม ชุ่มชื่น ✨ อมชมพู ลดความหมองคล้ำ ‼️ ปากแห้ง แตก ลอก 👍 #lipbalm ราคา 150 บาท ใช้ได้นาน 1-2 เดือน สนใจสั่งซื้อสินค้า หรือ สมัครตัวแทนจำหน่ายhttps://www.facebook.com/Wink-White-Shop-1406170222838374/
Lipstick & perempuan, berpisah tiada... Kan? 😏 . Kalau time paling malas nak makeup pun, mesti calit lipstick jugak... 😁 . Koleksi lipstick uolls dah cukup ke? Meh hello2 alya, alya bagi deal baik punya... 😉 . Alya Fariza | 0172870296 Independent Beauty Consultant #marykay #adevricabee #freeconsultation #lipstick #lipbalm #lipscrub #lipscare #cremelipstick #gelsemimattelipstick #truedimensionslipstick #truedimensionssheerlipstick #nourishinelipgloss #nudecolours #darkcolours #brightcolours
Keep your lips right this fall. Link in bio. 🍁💋🍂
READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY LIP BALM PEMERAH BIBIR BY WINK WHITE PRICE : Rp 70.000 ORIGINAL 100% Yeeeeees !!!! Sudah ready ya gengs 😍 WinkWhite Lip Balm BARU !!!! Buat kamu yg punya masalah bibir, seperti bibir kering, pecah2 ataupun mengelupas kulitnya Kayanya perlu deh pakai lip balm 1 ini.  Ga cuma yg mengalami bibir bermasalah. Tp untuk perawatam juga perlu looh Agar bibir kamu teteap lembab, sehat dan warna ga hitam gengs Karena Lip Balm dari Winkwhite ini diproduksi secara modern dengan bahan2 alami yang dapat membantu memberikan kelembapan optimal dan membantu mencerahkan warna bibir kamu yg gelap dan kusam. #lipbalm  #winkwhitelipbalm  #lipbalmwinkwhite #winkwhitebalm  #winkwhitelip #winkwhitelipbalmoriginal  #winkwhitelipbalmmurah #winkwhitelipbalmasli  #sweetmacaronlipbalm #pemerahbibir  #pemerahbibiralami #pemerahbibiraman  #pemerahbibirmurah #pemerahbibirpermanen  #pemerahbibirampuh #lipbalmorganik  #lipbalmmurah  #lipbalmori
READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY LIP BALM PEMERAH BIBIR BY WINK WHITE PRICE : Rp 70.000 ORIGINAL 100% Yeeeeees !!!! Sudah ready ya gengs 😍 WinkWhite Lip Balm BARU !!!! Buat kamu yg punya masalah bibir, seperti bibir kering, pecah2 ataupun mengelupas kulitnya Kayanya perlu deh pakai lip balm 1 ini.  Ga cuma yg mengalami bibir bermasalah. Tp untuk perawatam juga perlu looh Agar bibir kamu teteap lembab, sehat dan warna ga hitam gengs Karena Lip Balm dari Winkwhite ini diproduksi secara modern dengan bahan2 alami yang dapat membantu memberikan kelembapan optimal dan membantu mencerahkan warna bibir kamu yg gelap dan kusam. #lipbalm  #winkwhitelipbalm  #lipbalmwinkwhite #winkwhitebalm  #winkwhitelip #winkwhitelipbalmoriginal  #winkwhitelipbalmmurah #winkwhitelipbalmasli  #sweetmacaronlipbalm #pemerahbibir  #pemerahbibiralami #pemerahbibiraman  #pemerahbibirmurah #pemerahbibirpermanen  #pemerahbibirampuh #lipbalmorganik  #lipbalmmurah  #lipbalmori
READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY LIP BALM PEMERAH BIBIR BY WINK WHITE PRICE : Rp 70.000 ORIGINAL 100% Yeeeeees !!!! Sudah ready ya gengs 😍 WinkWhite Lip Balm BARU !!!! Buat kamu yg punya masalah bibir, seperti bibir kering, pecah2 ataupun mengelupas kulitnya Kayanya perlu deh pakai lip balm 1 ini.  Ga cuma yg mengalami bibir bermasalah. Tp untuk perawatam juga perlu looh Agar bibir kamu teteap lembab, sehat dan warna ga hitam gengs Karena Lip Balm dari Winkwhite ini diproduksi secara modern dengan bahan2 alami yang dapat membantu memberikan kelembapan optimal dan membantu mencerahkan warna bibir kamu yg gelap dan kusam. #lipbalm  #winkwhitelipbalm  #lipbalmwinkwhite #winkwhitebalm  #winkwhitelip #winkwhitelipbalmoriginal  #winkwhitelipbalmmurah #winkwhitelipbalmasli  #sweetmacaronlipbalm #pemerahbibir  #pemerahbibiralami #pemerahbibiraman  #pemerahbibirmurah #pemerahbibirpermanen  #pemerahbibirampuh #lipbalmorganik  #lipbalmmurah  #lipbalmori
READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY LIP BALM PEMERAH BIBIR BY WINK WHITE PRICE : Rp 70.000 ORIGINAL 100% Yeeeeees !!!! Sudah ready ya gengs 😍 WinkWhite Lip Balm BARU !!!! Buat kamu yg punya masalah bibir, seperti bibir kering, pecah2 ataupun mengelupas kulitnya Kayanya perlu deh pakai lip balm 1 ini.  Ga cuma yg mengalami bibir bermasalah. Tp untuk perawatam juga perlu looh Agar bibir kamu teteap lembab, sehat dan warna ga hitam gengs Karena Lip Balm dari Winkwhite ini diproduksi secara modern dengan bahan2 alami yang dapat membantu memberikan kelembapan optimal dan membantu mencerahkan warna bibir kamu yg gelap dan kusam. #lipbalm  #winkwhitelipbalm  #lipbalmwinkwhite #winkwhitebalm  #winkwhitelip #winkwhitelipbalmoriginal  #winkwhitelipbalmmurah #winkwhitelipbalmasli  #sweetmacaronlipbalm #pemerahbibir  #pemerahbibiralami #pemerahbibiraman  #pemerahbibirmurah #pemerahbibirpermanen  #pemerahbibirampuh #lipbalmorganik  #lipbalmmurah  #lipbalmori
We are SO excited to bring back the Girl Scout thin mints lip balm in our November box!!! All subscribers will be receiving 💚 Subscribe link in bio 👉🏼 www.lippiebox.com
READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY READY LIP BALM PEMERAH BIBIR BY WINK WHITE PRICE : Rp 70.000 ORIGINAL 100% Yeeeeees !!!! Sudah ready ya gengs 😍 WinkWhite Lip Balm BARU !!!! Buat kamu yg punya masalah bibir, seperti bibir kering, pecah2 ataupun mengelupas kulitnya Kayanya perlu deh pakai lip balm 1 ini.  Ga cuma yg mengalami bibir bermasalah. Tp untuk perawatam juga perlu looh Agar bibir kamu teteap lembab, sehat dan warna ga hitam gengs Karena Lip Balm dari Winkwhite ini diproduksi secara modern dengan bahan2 alami yang dapat membantu memberikan kelembapan optimal dan membantu mencerahkan warna bibir kamu yg gelap dan kusam. #lipbalm  #winkwhitelipbalm  #lipbalmwinkwhite #winkwhitebalm  #winkwhitelip #winkwhitelipbalmoriginal  #winkwhitelipbalmmurah #winkwhitelipbalmasli  #sweetmacaronlipbalm #pemerahbibir  #pemerahbibiralami #pemerahbibiraman  #pemerahbibirmurah #pemerahbibirpermanen  #pemerahbibirampuh #lipbalmorganik  #lipbalmmurah  #lipbalmori
Lip loves 💫❤️💋
Buy a balm and we'll send one to a friend for FREE! #GetBalmed
HAMPA TENGOK GMBR2 NIH!!! 4 ORG YG BERGMBR DGN MOMMY SYIRA NIH DAH BERTAHUN YERRR PAKAI CHARMS. 😍😍😍😍😍 . . . Ada yg tanya pd mommy..brp cepat ye mommy kesan produk2 Charms pada kulit? . Mommy xboleh JANJI 3 hari,1 bulan, 9 bln 7 hari..Memang tiada janji yg boleh mommy TABURKAN..ewah.. . Tindak balas sesuatu bahan dgn tubuh badan kt SGT2 BERBEZA di antara satu sama lain..Ada yg minum air teh tarik, blh relax sampai ke malam..Ada yg minum, buang angin dr pg sampai ke ptg😂 . Ada yg makan ubi, angin sampai ke mlm..ada jg yg makan ubi hari2 siap boleh menari balet lagi atas katil😂😂 . Kesimpulannya, pilih yg selamat dan tidak terlalu pantas kesannya..Kami semua ni dah almost 5 tahun menggunakan semua produk2 Charms..Alhamdulillah jerawat ttp naik time nak bendera merah tanda kulit masih bervitamin😍😍 . . #charmsfoundation #charmsfoundationperlis #charmsfoundationmalaysia #starglowscrub #mencintaimumrphotographer #lubukkecantikan #produkviral #maharajalawakmega #bestskincare #naturalingredients #lipmattemalaysia #lipbalm #lipcharms #agenwantedcharms #stokiswanted #faharaskincare #freegift #freesample #freegst #lipcharms #lipmattemalaysia #comboset #skincare #naturalproduct #naturalingredients #bestskincare #simplemakeup #stokischarmsperlis #boneetacharms #boneeta #solekdanrawat #charmsraiseyourlife #titiankasih