#igreads 1.834M Posts

I'm running out of picture inspiration but here's a nice rainbow from my bookshelf- it's 90 degrees over here when it's supposed to be below 70, autumn please come soon 😭 • QOTD: How hot/cold is it where you live now? • #book #bookworm #becauseofbooks #fiction #bookish #bibliophile #bookstagram #igreads #instabooks #bookshimmy #bookworm #ilovebooks #addictedtobooks #bookaddict #booksarelife #bookpassion #bookproblems #booklover #booklove #bookphotography #read #readabook #blog #blogger #bookishfeatures #mybookishfeatures #bookstagramfeature #bookstagram #booksnewscoffee
New theme-woooohoooo!!! It's gonna be a *rustic* fall orange/yellow colored theme!! I'm so excited...I'm back to the vibrant pics.😃😃 • • [SJM Appreciation post! I love her books, they're so gorgeous and insane😂] -QOTD: Most owned author? -AOTD: probably SJM oops.😂😇
"When everyone knows you’re a monster, you needn’t waste time doing every monstrous thing." - Six of Crows, Leigh Bardugo 💕 ~ Morning folks! Another SoC post? You bet! 😆 I'm not going to jabber on though about it cause ya'll are probably sick of me raving about it 😜 But hey, who else is excited for The Language of Thorns? I am so pumped and I'm crossing my fingers I can find some way to get my hands on them special eds. Don't tell me you aren't too 😉 ~ Day 26 of #wishonseptember - grishaverse 😍 #bookstagrambasics - flatlay 📖 #septmaiden - but first, coffee ☕️ #decafseptember - boxed sets: I need to get my hands on an hb box set of this duology asap! My collector heart needs it 💗 #BookstaGlamSep17 - fruits/Johnny Appleseed Day: clearly I didn't listen that an apple a day keeps the doctor away cause what do you know, still battling a cold 🤧 • • • #bookworm #bookwormph #bookish #bibliophile #bibliophileph #bookstagram #bookstagramph #bookmerch #bookmerchph #candle #bookmark #sixofcrows #otp #thedregs #grishaverse #ya #igreads #fantasy #series #floral #flower #flatlay #photography #coffee #bookmap
I am loving this poster of #emmacarstairs that came with my copy of #lordofshadows by #cassandraclare #thedarkartifices series is my second favorite series of hers Clockwork Angel is the first of course 😁 . I'm pretty sure the artist is @cassiejp ? . #fnwlovesbannedbooks I choose The Dark Artifacts series by Cassandra Clare because I feel like the characters are really diverse and different. . . . . . . . . #bookstagram #bookworm  #bookphotography #bibliophile #booklover  #bookaddict #instareads #book  #bookblogger #instabook #reader  #bookish #bookgram #beautifulbooks  #reading #booktag  #prettybooks #coverlove #igreads #yalit #booknerd #currentlyreading #booklove #bookporn #julianblackthorn
Now that September @litcube boxes are headed to their new homes, it's time to show off the contents of my August Steampunk Alice box! 🐇 I always love these boxes because everything included is always something I can use daily! August's box included: •A paperback copy, not available elsewhere yet, of Curiouser & Curiouser by @karsakmelanie. •An Alice themed pocket watch necklace. •Alice themed smelling salts from @wonderland_bath_and_beauty. •A metal tea strainer and some Queen of Hearts loose leaf tea from @adagioteas. 🐇 Once again, thank you to the team over at @litcube for putting together such an awesome box! There's still some time to order the October box! The theme is "ITS JUST A BUNCH OF HOCUS POCUS"!! I'm so crazy excited for this box. Remember, first time subscribers can use my code ACCIOBOOKS10 to save 10%! . . . . . . . #litcube #subscriptionbox #subscribe #ya #yalit #bookbox #alice #aliceinwonderland #wonderland #curiouserandcuriouser #totalbooknerd #bookme
It's Hispanic Heritage Month from September 15 to October 15. Here's a stack of books by Hispanic authors, including some of my favourites and others I'm yet to read 🖤🖤🖤
I finished read Wishful Drinking by Carrie Fisher early yesterday morning. It was so good. Well written in a jokey, friendly sort of way as if she was among friends and chatting away about her trials and tribulations. So honest and open. It was quite unlike most autobiographies I've read before. I need to hunt down more of her books as I really enjoyed her writing style. My next read will be Verses of a House-Mother by Fay Inchfawn. This will be the second poetry collection I've read by this writer in the last week or so. I thoroughly enjoyed the first one, Through the Windows of a Little House, so I'm sure this will be no different. I have found, recently, that I have developed a liking for poetry. It's something that has never really been on my radar before and I'm enjoying getting into it. Our tastes, preferences, likes and dislikes are constantly evolving as we, ourselves, go through life. It's a great thing to be open to things you may not usually have given the time of day to. I love this edition. The book was first published on the 27th of September 1921 by The Religious Tract Society. This edition is a reprint from May 1922 and has a handwritten dedication dated June 1923 "with much love." Sadly I can't make out the name of the person to whom the book was gifted to. #versesofahousemother #fayinchfawn #currentlyreading #poetry #bookstagram #instabooks #instabookstagram #booklover #bibliophile #bookworm #booknerd #bookaddict #bookcollector #avidreader #booksbooksbooks #bookseverywhere #igreads #igbooks #booktography #booksaremydrug #ilovebooks #voraciousreader #lostinbooks #readersofinstagram #bookporn #somanybookssolittletime #atleastitsnotdrugs #bookjunkie #📖📚📖📚
Balachi mengisahkan tentang 'saya', seorang yang monotonik (wah ada ke perkataan monotonik) dan tidak berwarna. Watak yang mengingatkan aku kepada kebanyakan narator dalam buku-buku Murakami & sebenarnya 'saya' juga sepertinya melambangkan kebanyakan orang orang kita, yang kebanyakannya menjalankan kehidupan mengikut rutin & tidak mahu keluar dari kepompong keselesaan. . Buku ini aku rasa lebih serius dari buku buku Sahidzan yang lain yang pernah aku baca (Sepuloh Nama dan Pada Waktu Waktu Yang Terhapus). Kurang aksi, banyak buah fikiran dan dialog yang berpusing di sekitar politik, hal hal sosial dan sastera, walaupun hanya di permukaan saja. Tapi tetap menarik dan aku rasa siapa yang mahu berjinak-jinak dengan isu isu yang aku nyatakan tadi tapi dalam bentuk fiksyen, aku rasa buku ini amat sesuai. Dan yang aku paling suka, dialognya tidak janggal (seperti PWWYT), malah menghiburkan dan kadang kadang tak masuk akal. . Menghiburkan, saspens dan bila aku habiskan malam tadi, aku jadi termenung panjang. Teruskan menulis, @sahidzan! . #neboreads #nebooks #neboreview #book #books #bookreview #booknerd #lejen #balachi #sahidzansalleh #igreads #letsread
. . Buku ini dipersembahkan untuk orang-orang yang pernah dilukai, hingga susah melupakan . Untuk orang-orang yang mencintai, tapi dikhianati. Juga yang mengkhianati, lalu menyadari semua bukanlah hal yang baik untuk hati . Kepada orang-orang yang diam-diam jatuh cinta, suka pada sahabat sendiri, tidak bisa berpaling dari orang yang sama, dan hal-hal yang lebih pahit dari itu Mari mengenang, tapi jangan lupa jalan pulang Sebab, setelah tualang panjang ke masa lalu, kamu harus menjadi lebih baik, dan mulailah menata rindu yang baru. Katakan kepada masa lalu: kita adalah cerita yang telah usai . . _______ . . 📚 PRE ORDER SEKARANG 📚 Tajuk : Senja, Hujan & Ceriya Yang Telah Usai Penulis : @boycandra Harga : RM28 Paperback, #ilbPO . . WhatsApp +6013 335 7367 untuk pesanan. . . . #bookstagram #Bibliophile #igreads #instabooks #BoyCandra #SenjaHujanDanCeritaYangTelahUsai #SayaJualBuku #BukuIndonesia #BukuBestseller #Quotes #PatahHati #Cinta
Final #BookReview Judul: Cinta Laki-Laki Biasa Penulis: Asma Nadia, dkk Penerbit: AsmaNadia Publishing House Jumlah halaman: 243 halaman 243 halaman selesai sudah. Satu cerita yang membuat hati tersentuh dari beberapa cerita yang ada di buku ini dan berada di hampir halaman terakhir berjudul " Bundaku" yang di tulis oleh Wulan Mardiana bener-bener bikin hati terenyuh dan endingnya bikin nangis. Kisah seorang Bunda dan seorang anak laki-laki yang saling menyayangi, ada beberapa part ke sosweet-an antara ibu dan anak ini, bikin terharu dan tersentuh baanget bahkan ngebuat aku nangis hwahaha. . . . Oke! Aku katakan lagi aku meralat omonganku kalau buku ini membuat ku kecewa hahaha tidak buku ini tidak bikin kecewa, justru banyak pelajaran dan pesan moral yang ku ambil dari kisah inspiratif yang sangat menginspirasi ini, kisah-kisah yang ditulis kebanyakan kisah-kisah yang dekat dan terjadi di sekitar kita, pelajaran dan pesan moral yang ku dapat seperti dari gimana hubungan antara anak dan orangtua, menjadi istri yang taat pada suami, dalam hal memilih jodoh juga ada, sampe bagaimana cara berbuat dan menebar kebaikan. Ada juga beberapa informasi penambah pengetahuan yang aku dapat seperti budaya alat musik kecapi dan hal-hal yang berkaitan dengan mengadopsi anak. . . . Recom buat pasangan yang udah menikah, bagi gadis ataupun lakik yang sedang mencari jodoh hehe, atau bagi yang ingin di ketuk hatinya agar ingat dengan orangtua masing-masing. Nggak akan nyesel beli karya Asma Nadia karna pasti banyak pelajaran yang bisa kita ambil. #ayomembaca #bookworm #bookstagram #instabooks #pecandubuku #booklovers #igreads #lovebook #amreading #readersofinstagram #booksofinstagram #instagramreads #bookshelves
Currently reading 1022 Evergreen Place by Debbie Macomber. Can't believe I'm almost done with the Cedar Cove series! 😀 I'm currently in Davao City attending the Basic Records Management training and the activity is until tomorrow. I'm enjoying my time over here and learning a lot. I hope to put this in use when I return to the office. #1022evergreenplace #debbiemacomber #cedarcove #oliviagriffin #jackgriffin #graceharding #cliffharding #bibliophile #booklover #booklust #bookworm #ilovebooks #bookaholic #bookstagram #bookish #igreads #flowers #goodreads #readingismypassion
'Tis the season. 🍂🍁 #browsersquotes #edgarallanpoe #bookquotes
#Repost @bookishlybrittknee ・・・ OMG 😍 • I got my Feyre and Rhysand candles from @briarwick in the mail today! They're so perfect 💜💖 • I barely had the Rhys candle lid off when the scent of Starlight Shadows & Citrus hit me and it was the most magnificent thing I have ever smelled. Feyre is a mix of Moonlight Bergamot and Roses🌷and is seriously the prettiest shade of pink! Swipe for a closeup! • I can't wait to get more! 💙 • • #bookstagram #bookstagrammer #bookphotography #booklover #books #bookish #bookworm #bibliophile #toptags #read #reading #igreads #igbooks #instabooks #instaread #youngadult #candles #rhysand #feyre #briarwick
😩 there’s a heatwave happening in my little slice of Canada, it’s been going on for the past three days and I’m so over it. It’s funny cos when you think of Canada you think of snow and cold weather, meanwhile currently we’re the furthest from that image you could possibly get. ☀️ QOTD: would you rather be too hot or too cold? I personally would rather be cold, you can always add layers to keep warm!