#funnytumblr 1.444M Posts

• • I love this omg • • Also thanks for 4K guys!! :D love ya ❤️ • • #tumblr #tweet #twitter #funnytumblr #funnytextpost #lgbtq #lgbtqcommunity
ok this is me bc I got a ride home from work from a friend & they literally pealed out of the parking lot I was so shook
I used to be very open about stuff on this account and recently I haven't been so I'm gonna start up again!! memes make me happy so I'm gonna make this a positive account by going back to talking about stuff & posting pictures of things that I like rather than just memes with very cryptic captions. it makes it more personal & interactive & in the long run I think will make me happier :-)
IVE BEEN LAUGHING AT THIS FOR THE PAST TEN MINUTES
YooooOoOoooOuuuU
I'm the otter
It took me far too long to figure out that riverdale is based on the Archie comics. I didn't realize that that was the name of the town in the comics, I just recognized some of the names. I thought it was some joke the writers were trying to pull or something. Wow I feel stupid #fandom #fandoms #fangirl #fanboy #feels #otp #ishipit #funny #tumblr #textpost #funnytumblr #funnytextpost #tumblrpost #tumblrtextpost #funnytumblrpost #supernatural #spn #castiel
Idek if anyone will do this but GO AHEAD IF YA NEED TO RANT -Sara 🐢 🔥 🐢 🔥 #tumblrtextpost #tumblrposts #textpost #tumblr #instatumblr #meme #memes #posts #lol #funny #relatable #funnytextpost #funnytumblr #funnythings #haha #lmao #same Photo creds go to: @fallinginsociety
The second photo is just really cute ✴ ✴ ✴ ✴ ~[Follow for more anime memes and videos :D]~ ✴ ✴ [ ] ✴ [credit: unknown ] ❕❕CREDIT TO ORIGINAL CREATOR❕ I TAKE NO CREDIT FOR CREATION UNLESS STATED OTHERWISE❕❕(If you know I'll be happy to credit them 😊) ✴ [Shhh no tags are heree]_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ #meme #funny #funnymemes #funnymeme #reallyfunny #jokes #tumblr #funnytumblr #funnyshit #attackontitan #vines #funny #funnyvines #anime #funnyanime #animevines #souleater #naruto #blackbutler #onepiece #fullmetalalchemist  #fairytail #deathnote #nanbaka #blueexorcist #tokyoghoul #noragami #freeiwatobiswimclub  #madokamagica #yurionice
I relate to history ~Kat 👌🏼
I am proud of humanity ~Francis~
gps: go right here me: B*TCH LEFT OR RIGHT gps: go right, right here. you have reached your destination, goodbye. me: *speeds right off cliff* (death iff cliffs is a SIRIus concept, sorry)
kids are for kidding, teens are for tea, adults are the results
EVERYBODY WANTS A PIECE OF DA MARIO! 💸 robot chicken is the best 😂
I LAUGHED (happy memorial day to everyone and all the people who served for the country)
Is that real life! -nick
happy Memorial Day!!!!
good morning
Look at this cutie omfg 😍😍❤️
One day, a bruja called my mom the devil. Marvelous, I'm the devil's kid
ANOTHER RANT OF THE DAY: DRESS CODES. THIS AIN'T GONNA BE YOUR AVERAGE RANT OF SHOULDER FREEDOM. YES, SOME SCHOOLS HAVE AN INSANE DRESS CODE, BUT MOST ARE CIVIL. MOST JOBS HAVE A DRESS CODE, AND IF YOU AREN'T DRESSED PROPERLY, YOU GET SENT HOME. IT'S NOT THAT HARD TO FOLLOW THE DAMN DRESS CODE. QUIT BITCHING. THANK YOU. GOODBYE
Well well
buddy or Daddy or baddy
Chimichanga??
YOU KNOW HOW PPL HAVE BABY FEVER?? MY BITCHASS HAS BOYFRIEND FEVER AND I HATE IT, I'M SUING
I was just locked out of my instagram dude this is Not Cool -Alfie
i was exploring an old car junkyard near our campground thing earlier when i was still in moab and it was super aesthetic,, then this old lady wandered down in like this flowing plain dress and i thought she owned the place so i went to greet her and turns out she didnt own it but we chatted a bit about how pretty it was then she told me that i was beautiful and had a nice aura and im like ?? thats so nice ??? i love old hippie ladies theyre literally the best #textpost #shitpost #funnytumblr #funnypost #funny #tumblrpost #tumblrfunny
Yep ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨FOLLOW @bluepotatomash FOR MORE! ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ #tumblr #funny #fandom #twitter #tumblrtextpost #twitterpost #textposts #funnytumblr #funnypost #books #fandom #fangirl #spongebob #relatablepost #ship #memes #danisnotonfire #phandom #funny #meme #13reasonswhy #riverdale
searching for the quirks
i am stressed and it's making me break out which is making me even more stressed which is making me break out even worse #funnytumblr #textpost #textposts
relatable
1: dm pls 2: dab the dance move or dab, dil and tabitha's son?? 3: thank you for the like❤❤❤❤❤ we like you toooooo! -🐢 - #tumblr #textpost #grunge #funny #tumblrpost #tumblrgirl #textposts #love #f4f #funnytumblr #tumblrtextpost #l4l #meme #lol #memes #lmao #hilarious #humor #haha #spamforspam
Man rompers are dumb but I bet I'd look awesome in one anyway heh ! Gilbert
// goodnight //
This meme makes me laugh! ~Tony
I know what I now need to buy ~Francis~
This is me right now because I have an assignment due tommorow that I haven't started lol ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨FOLLOW @bluepotatomash FOR MORE! ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨ #tumblr #funny #fandom #twitter #tumblrtextpost #twitterpost #textposts #funnytumblr #funnypost #books #fandom #fangirl #spongebob #relatablepost #ship #memes #danisnotonfire #phandom #funny #meme #13reasonswhy #riverdale