#dollphotogallery 170.628K Posts


I'm the Queen of Korea !!! 👸🏻👸🏻👸🏻
Zadie and Binta
Эрик Уилсон В четверке друзей он , пожалуй, единственный "Казанова" . Влюбляет в себя практически с первого взгляда . В недалеком прошлом входил в состав элитного отряда Морских котиков . Вынослив , хитер , умен . А еще обаятелен и чертовски харизматичен . По окончании службы некоторое время отработал в отделе поведенческого анализа ФБР, где в ходе одного из заданий познакомился с Николосом Неро. В данный момент владеет небольшой школой , где преподает самооборону и курсы выживания. Холост, но редко бывает одинок. Близкие друзья: Ник, Марти и Эйдан #miniature #mini #kdodoll #mytoys #barbiestyle #кукольныйдом #roombox #кукольныймир #dollphotogallery #dollphoto #reedus #кукломир #interiordoll #dollstory #миниатюра #kdo #newdoll #doll #dollblog #dollstagram #dollrooms #dollsize #diorama #fordolls #instadoll #normanreedus #thewalkingdead #twd #actionfigurephotography #actionfigures
Yeaaay... Kamu yang ditunggu-tunggu di minggu kemarin akhirnya datang juga. Si dokter hewan yang penyayang namamu telah si teteh siapkan. Siap? Namamu kini "Narasi Nisbi" dan si teteh bingung untuk menamai anjing peliharaanmu itu apa Sinbi, yap panggilanmu Sinbi ya kayak anggota girlband GFriend wkwk 😍😍 Nah nama anjingmu haruskah Timmy kayak punya George di buku serial Lima Sekawan toh kalian sekarang udah berlima plus plus juga? Ah nama anjingmu nanti saja ya, santai.... 😅😅 Masih takjub kamu sekarang bakal hadir ngobrol cantik bareng geng bocah-bocah pembuat keributan: Novella, Klimaks, Klausa, dan Aksara. Kalian berlima jadi power ranger ya 😊😊 Makin berwarna aja karakter kalian nantinya, udah terbayang aja sosok Sinbi bakal jadi teman yang gimana buat si Kla, Kli, Ara, dan Lala. Makasih banyak kak @andytoystore barbienya sudah sampai barusan dengan selamat sentosa menghantarkannya pada teman-temannya yang menunggu harap-harap cemas. Cantik banget dia, tinggal satu wishlist lagi ah bulan depan 😆😆 #ntitikknovellaklausaaksaraklimaksnarasimoment #asianbarbiedoll #asianbarbie #barbieneko #barbietan #barbiediary #barbieveterinarian #barbievetpet #barbieworks #dollphotography #dollphotogallery #dollstagram #barbieindonesia #barbiemadetomove #barbiemtm #barbiedaily #barbiejobs #barbiecareers #ntitikkpktdtng #25042017
Good day to all! I have some good plans on this day. One of them - comminng on railway station and see my friend)
Salon Time #OOTDbyCheenah Whole Outfit by @barbiestyle
Salon Time #OOTDbyCheenah Whole Outfit by @barbiestyle
Chloe and Zara. The ladies who lunch. #Barbie #barbiestyle #dollphotogallery
Chloe. This dress is shorter than I thought it would be. #Barbie #barbiestyle #dollphotogallery
Zara in a bright yellow dress from @atelier.ragazza. #Barbie #barbiestyle #dollphotogallery
Bukunya Rame? Klimaks😒: Menurutmu buku itu gimana? Rame gak? Novella😉: Aku belum baca novelnya. Jadi belum tahu masalah rame enggaknya. Klimaks😒: Oh kamu baru mau baca ya pantesan Novella😉: Begitulah. Aku baru selesai nonton filmnya terus entah kenapa tertarik pengen baca novelnya, Kli. Klimaks😒: Baguslah jadi bisa baca novel kamu, La. Biasanya sibuk nonton. #ntitikknovellaklimaksmoment #asianbarbiedoll #asianbarbie #barbieneko #barbietan #barbiediary #dollphotography #dollphotogallery #dollstagram #barbieindonesia #barbiemadetomove #barbiemtm #barbiedaily
Coming soon... :3
My sister Abby is moving in with me! 👭 . . . On another note, my human finally set up studio lights so we don't have to rely on the dwindling daylight for photos! Yay! 😃 #dolls #dollstagram #instadoll #dollsofinstagram #dollphotography #dollphotogallery #dollphoto #dollcollector #barbie #barbiegram #instabarbie #toys #miniature #miniatures #madetomove #dollhouse #dollhouseminiatures #dolllover #dolldiorama #diorama
Pretty in Punk making her debut as a Holo Punk girl. Thank you @oh_that_80s_boy_ for the flock that inspired me to shave her head, for the bathing suite (which I've looked EVERYWHERE for, but no luck) and for letting me use your beautiful diorama. It inspires me to make one for this girl now 💟 Hope you guys enjoy the new music video 💋 #DudesWithDolls #Mattel #Barbie #Doll #DollPhotography #Photography #DollFashion #Fashion #DollArt #Muse #DisneyDoll #DollPhotoGallery #MonsterHigh #ProjectMC2 #EverAfterHigh #Bratz #PassionForFashion #CyberPunk #Misfit #VintageFashion #HoloPunk #MadeToMoveBarbie #OOAKDoll #BarbieFashionista #BubbleGumBitch #ThePlastics #HouseOfPlastic #HausOfPlastic
's post || click to read more ー ❀ ー Morgen❤ -- Good morning❤ ۵  T ー ❀ ー Q// do you have any facts or confessions? - A// comment or dm them pls, I'll tag you if you want! ー ❀ ー › chara: draculaura | basic › tags: #dollphotography #doll #dolls #dollstagram #dollgallery #dollphotogallery #dollphoto #eahphotography #eahdoll #eahdolls #ulad #draculaura #draculauradoll #draculaurapuppe #mh #monsterhigh #mhphotography #everafterhighdolls #everafterhighdoll #mhdoll #mhdolls #monsterhighdolls  #monsterhighdoll #monsterhighpuppe #dollcollector #edit #eahedit #mhedit #mhfact #monsterhighfact @monsterhigh
the dream within