#ainnamawaddah 42 Posts

Buku penuh didada #ainnamawaddah #cucumatsalleh
#Azam2017 Habis baca semua buku yang dah dibeli Ada yang dalam plastik lagi nak oiiii!!! Nak ambil gambar buku... Si #ainnamawaddah ni sibuk nak photobomb
Sbb tu makcik cleaner pun sayang hang... #ainnamawaddah #cucumatsalleh
Yum yum... #ainnamawaddah
Sayangku #ainnamawaddah
"Anak u yang ni ada macam selebriti sket.." Berdekah aku sekejap. Ada satu amoi ni melepak kat sofa depan kiosk tempat anak2 akau bermain. Ditiliknya satu-satu.. "lain woo.." Aku iakan sahaja.. Mmg budak2 ni lain acuan walhal satu ibu dan satu bapa. Yang tak boleh tahan bab puji #ainnamawaddah mcm artis.. Katanya kening dan rambut mcm retiss... Kembanglah ko nak..
She like to wear her father's glasses. Found a glassless one for her. #ainnamawaddah #cucu2matsalleh
If nk ambil gambar dia bukan main susah.kalau photobomb org ada je muka dia.... #ainnamawaddah #cucu2matsalleh
Ainna Mawaddah 1 year (2016) #ainnamawaddah #Cucu2MatSalleh
I dont know that Kesatria Baja Hitam has a girly version. Besar oi spek mata hang dik... #ainnamawaddah #Cucu2MatSalleh
They are all butterflies, once a caterpillar. One day they will fly by themselves and you'll see them up in the sky. #ainnamawaddah #Cucu2MatSalleh #baby
You there! Hand me over the menu! #ainnamawaddah #Cucu2MatSalleh
Tengok apa ainna? #ainnamawaddah #Cucu2MatSalleh
Sayangnya depa kat ainna ya.. #ainnamawaddah #ainnurmardhiah #fuadnajmi
Sukanya hang dpt lompat2... #ainnamawaddah
Dlm buai pun mak ambe amik gambo huhu #ainnamawaddah