http://brandfuge.io/redeglobo Photos

Ontem, hoje, amanhã... é SEMPRE #TempoDeAmar! Marca a sua foto com as hashtags #AmoresAnônimos e #TempoDeAmar! A gente quer te ver aqui! Viva o amor!!! ⏳❤️ #Repost @mxrcosf

Comments
  • @guihaas recíproco!
    21-Sep-2017 18:33:25 PM
  • @arvoredoconhecimento 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    21-Sep-2017 19:34:36 PM
  • A globo esta apodrecendo com a família brasileira
    21-Sep-2017 19:57:30 PM
  • @evandrafaustino vc deve ser uma delas, Sra. das treva, babaca ignorante e intolerante pobre de tudo e mau amada
    21-Sep-2017 20:35:32 PM
  • viva o amor! pessoas felizes e rica de espírito se preocupam com coisas mais importante como a fome e a miséria que assolam o mundo!
    21-Sep-2017 20:37:48 PM
  • @rinaldo_albuquerque33 Sem Noção É Esse Seu Precoseito Ridiculo Viu Oh Insta E Meu E Eu Comento Onde Eu Quiser Agora Da Licença Porque Eu Acho Muito Lindo E Se Esteve Achado Ruim Promblema Seu Ninguem Ta Obrigado Volç Ah Olha Essa Imangem #MimPope #NosPope #SePope Ne Querido😒😒..Agora Tenha Uma Boa Noite Com Esse Seu Precoseito Rediculo😉
    21-Sep-2017 21:30:49 PM
  • Vai pqp de globo
    21-Sep-2017 23:43:33 PM
  • Lindos😍
    21-Sep-2017 23:44:56 PM
  • @maraa._2 ta nervosinha
    22-Sep-2017 02:20:02 AM
  • A Globo tá apelando
    22-Sep-2017 02:35:29 AM
  • @rinaldo_albuquerque33 Nem Um Pouco!😌😉
    22-Sep-2017 07:27:47 AM
  • Plmds Viu Se Passe Menos Viu To Suavemente Traquila E Favoravel😎 Haha😊..Atura Ou Surta Precoseituozo😚
    22-Sep-2017 07:30:23 AM
  • @maraa._2 vc ainda é jovem
    22-Sep-2017 13:38:59 PM
  • 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    22-Sep-2017 14:41:17 PM
  • Bando de lixo
    22-Sep-2017 17:04:46 PM
  • @rinaldo_albuquerque33 Nova E Não Tenho Precoseitoo!
    22-Sep-2017 19:50:39 PM
  • @jriorj Concordo💙
    23-Sep-2017 03:07:36 AM
  • @clau_schnayder Muitos Lindo Amiga❤😍
    23-Sep-2017 03:07:53 AM
  • @leomar.freire22 Falo Tudo Concordo❤
    23-Sep-2017 03:08:46 AM
  • @maraa._2 é bonita + é chata kkkkk
    23-Sep-2017 03:14:24 AM
  • Kkkkkkkk Não Sou Chata Sou Apenas T
    23-Sep-2017 03:15:39 AM
  • REALISTA**
    23-Sep-2017 03:15:47 AM
  • @maraa._2 Maravilhosos❤
    23-Sep-2017 07:41:49 AM
  • Emissora de merda...essa rede esgoto.
    23-Sep-2017 19:07:35 PM
  • Quem são esses 2?😕
    26-Sep-2017 01:26:48 AM
  • Desnecessário
    27-Sep-2017 12:16:50 PM
  • Tempo da fé escura
    29-Sep-2017 22:41:04 PM
  • Cada um faça sua parte, independente de cada conceito devemos respeitar. Quem somos nós pra opinar ou julgar?
    01-Oct-2017 02:00:50 AM
  • @pablomennezes Querido pra vcs Gays tudo é normal,,hora de mudar porra nenhuma,,,Deus fez homem e a mulher! Se não tinha feito igual a colega sitou @eliana_goulart_moda !! Se fosse Deus tinha feito Adão e outro homem , Agora quem é vc quem somos nós pra mudar os planos de Deus !! Isso é muito e bizarro Boiolagem viadagem da porr.
    02-Oct-2017 20:48:25 PM
  • Nao apoio essa ideologia e nao gosto dessa exibicao na tv brasileira. Respeito e prefiro nao assistir mais a TV Globo. O Deus da biblia com certeza está triste com isso tudo....
    13-Oct-2017 16:29:52 PM
  • Tanta coisa seria no mundo p se preocupar e a globo dando enfase p bestage. Affff
    15-Oct-2017 02:53:28 AM
  • Globo lixo
    16-Oct-2017 11:57:41 AM
  • O Juízo de Deus cairá sobre essa geração pecadora!!!
    16-Oct-2017 11:58:26 AM
  • Cada um tem livre arbítrio, no entanto, essa globo forçar essa abominação, aí já é demais!!!
    16-Oct-2017 12:00:11 PM
  • Globo esgoto!
    16-Oct-2017 12:00:24 PM
  • Porcariaaaa
    17-Oct-2017 23:14:05 PM
Trending Posts
@theworldschoolproject 📚 so beyond proud of my sister @claudettebailon & @jeannie2418 for creating @theworldschoolproject ! Follow them! As they explore their journey in to homeschooling... their approach to academics, (in the short & longterm), socialization, development, worldliness, legalities & all the victories, pitfalls & fun times along the way! Follow @theworldschoolproject 📕📗📘📙 #TheWorldSchoolProject #Homeschool #Education #Family #Kids #Fun (& cute pics of my nieces! Lol)
Baby panda 🐼 TAG your friends, share the love 💕 Follow @aniimalscute for more ✨ Photography by Lastenka 📸
Inspire Yourself!!! • • If you're not where you want to be in any aspect of your life, then that should be enough motivation to do something about it. You don't need to compare yourself or your circumstances with others to make moves. Believe in yourself enough to give AF and contribute to your own progress! Get up & give a shit! • #inspiration #motivation #giveaf #work #thickfit #fitness #progress #education #lift #bodybuilding #training #workout #fitnessmotivation #gym #life #fit #women #healthy #attitude #marines #believe #believeinyourself #gains #carbs & #cardio
woof 😂😍 tag a friend and follow me ( @femaletypes) for more ☺
Use your noodle this #NationalPastaDay! Build towers and rovers from pasta to learn the engineering design process. @NASAJPL_edu shows you how with the activities at the link in our bio: https://go.nasa.gov/2ywCX8T #pasta #tech #technology #engineering #free #fun #classroom #activity #teacher #education #STEM #STEAM #NASA #JPL
A BEAUTIFUL view of a healthy placenta, aka cake aka tree of life! 🎂🌳😍 . The placenta is latin for "cake" and is an organ that connects the fetus to the wall of the mother's uterus. It allows for nutrient uptake, heat-regulation, waste elimination, immunity, and gas exchange via the mother's blood supply. It also produces lots of hormones that allow for an adequate environment for the fetus to grow. Some of these hormones include hCG, estrogen, and progesterone. . Human chorionic gonadotropin (hCG) hormone is responsible for stopping the atrophy process of the corpus luteum. It is also the first hormone produced by the placenta and is the indicator for pregnancy (pregnancy tests test for this). hCG also stimulates an increase in progesterone and estrogen. . Progesterone aids in the implantation of the embryo by affecting the fallopian tubes and by inhibiting contractions of the uterus. Estrogen is a pivotal hormone for proliferation. It is involved in the enlargement of the breasts and uterus, allowing for growth of the fetus and production of milk. During pregnancy, estrogen levels can increase more than 30 times that of a non-pregnant woman! 😱 . Clinical Relevance: when the placenta is unhealthy, either through infections or malformations, the fetus can have serious complications. Insufficient hormonal secretion can result in a miscarriage (spontaneous abortion). Placenta previa is a condition where the placement of the placenta is blocking the cervix and may result in vaginal bleeding. Placenta abruptio is when the placental lining separates from the uterus and its risk can be reduced by avoiding tobacco and alcohol during pregnancy. Supplementing with folic acid and managing pregnancy-induced hypertension can also aid in its prevention.🤰 . If you or a loved one are experiencing these conditions, ask us and contact your primary healthcare physician to prevent any further complications. Stay lovely and stay healthy everyone! 🤓 . FOLLOW US & TAG YOUR FRIENDS!
Hallo semuanya😊 aku mau rekomendasiin ne, buat kalian yang mau bisnis sampingan Yukk ikutan BISNIS di @mobile.business kerjanya simple cuma duduk manis ketak ketok HP tapi PENGHASILAN bisa 1-5 JUTA per HARI😉 . Jangan negative thingking dulu guys! Bisnis ini bukan MLM, bukan Money Game, & bukan Judi, bisnis ini 100 % HALAL! Polisi juga sudah banyak yg ikutan lohh dan sudah banyk yang sukses 😊 . Dijamin hanya bisnis di @mobile.business yang Sudah legal, resmi & terpercaya! Jangan khawatir, kalian akan di bimbing dari nol sampai kalian bener2 pandai menjalankannya😊. Tanya-tanya langsung add LINE di bio @mobile.business ya fast respon pakai LINE, chat sekarang mumpung ada harga promo loh 😊 #nusamediacreative #nmcgroup #nmcmobile #mobilebusiness #onlinebusiness #onlineshop #education #business #bisnis #bisnisanakmuda #bisnismudah #bisnissimpel #bisnissemuaumur #bisnishits2017 #legal #halal #trusted #entrepreneur #nusapreneur #smartpreneur #musically #dagelan #vidgram #indovidgram #selebgram #kunkun . . Handled by @mk.management01